Tuesday 7 June 2011

KURUS

Rasenye mcm mane nak naikkan berat badan secara efektif? Setiap kali aku tanye benda ni mesti diorang cakap makan la banyak2 ape susah.Ekceli nak makan banyak2 sumpah senang bagi aku tapi bile da makan tak jugak badan aku naik,tetap kurus keding.Even kekasih hati aku yg x brape nak kecik pun cakap camni  'cuba la naik berat sket,u ni kurus sangat la' .

Ala nak buat camne,u jangan la jeles kalo i kurus tapi u x kurus.HAHA.. Jangan mara okay.hee

So sebenarnye aku da malas nak fikir pasal nak naik berat badan sbb aku da decide nt time da kawin slalunye mesti berat badan si suami akan meningkat.betul ke x tidak ape aku cakap ni? Sebab pada ape yg aku tgok la orang2 yang da kawin ni badan dia pasti akan berisi sebab biasa la da ada orang jaga kan so mesti la sihat je sentiasa.Aku pun harap2 nt time da kawin bole la tambah sket berat badan tapi kalo bole xnak la jadi berat sangat(demand plak kan).Itupun kalo si bini pandai jaga suami dia.muahahaha

Aku pun x suke sangat keadaan aku yg kurus sgt ni.Kalo bole nak la jadi badan macam ni kan



Paul Walker dari filem Fast 5

Ha lebih kurang mcm ni la.Aku rasa tinggal angan2 je kalo nak jadi mcm ni.huhu.. jap tetibe rasa mcm gay plak letak gambar lelaki x berbaju dalam blog aku nih.Mungkin last dan terakhir letak gambar camni kat blog aku.HAHA

Ekceli x brape nak sihat skrang ni so smpai sini je la citernye.Macam nak demam je rasa nih.demam rindu kot.HEHE.. ok serius mcm nak demam.Batuk pun x setel lagi ni.Nak rehat dulu la.chiowww

P/S : Memang sedang merindui sayang saya  :(

6 comments:

fatin natasha :) said...

jgn nak perasan sgt lah gila, i tak jeles pon tgk badan u yang keding tu. takde isi watpe, rase tulang je. haha

btw, gmba laki yg u letak ni btol2 buat i cair tgk dia. hee :D

imy too sayang :(

Zul Idzham said...

serius x jeles?bhahahah...

terus cair dgn gambar.dgn bf sendiri pun x cair.grrrrr

fatin natasha :) said...

seghius seghius. hehe

nak cair dgn u cmne, dah u kughusss keghinggg :D

Zul Idzham said...

HAHAHA,sumpah lawak sbb i terbayang u cakap camtu betul2.kughus keghinggg.

Tgok la nt badan i jd camtu.konfem u melutut depan i nt.HAHA

fatin natasha :) said...

dalam mimpi u boleh la gila. memang tak i nak melutut. haha

Zul Idzham said...

hahaha,well nt tgok masa hadapan i jd camtu.tggu ye :p