Monday 20 June 2011

BABY BERTUDUNG

Uish aku rasa mcm da bersarang da blog aku ni.lama da x update pape sebab ketidakadaideaan(korang faham x?) aku ntuk update.huhu...hm,aku pun xde nak update pape sgt nih.cume aku nak tunjuk gambar anak buah aku yg bernama CHEMPAKA MARISSA pakai tudung.sumpah comel gilaaaaaa!geram geram geram.nah aku bg korang tgok ntuk menunjukkan betapa comelnye budak kecik nih :D



comel x??

comel kan comel kan?ada rasa mcm nak culik bawak balik x?ni la gmbar terbaru dia yg mmg comel gilaaaa(da brape kali aku ckp comel da ni).nak tgok muke mak bapak dia x?meh aku tnjuk


my sis,brother in law and chempaka :D


Ha tu dia happy family.Akak aku ada jugak blog and dia slalunye update pasal barang2 baby.kalo nk usha tgok link ni ye.baik plak hati aku nk promote blog akak aku ni.haha...ok tu je aku nk tnjuk stakat ni.chowww.assalamualaikum :D

6 comments:

fatin natasha :) said...

rase nak interview kakak u, ape rahsia dapat baby comel camtu. hee

Zul Idzham said...

rahsianye adalah rahsia.mane leh gtau.nama pun rahsia.hahaha

fatin natasha :) said...

-.- u plak lebih2, i nak tny kakak u, bukan u.

Zul Idzham said...

i jawabkan bg pihak kakak i.hahaha

shashaloys said...

comel gile ! :)

Zul Idzham said...

kan kan!gerammmm.hee