Saturday 4 June 2011

NAK FOLLOWER BERIBU GAK!

Baru-baru ni heboh citer pasal Datin Milano aka Adinda Evans yg mengaku bahawa dia bangga tiada dara dan dia penah main.Tau x dia penah main ape?wat2 tau suda jgn nk byk tanye la kan.hahaha.. Lepas dia mengaku mcm tu terus je satu Malaysia da kenal dia even skrang kt luar negara pun ada orang kenal dia tau.Gile la citer pasal dara terus jadi topik hangat weh.Nah aku bagi link yg ni ce tgok.

Siap masuk harian metro lagi wa cakap lu and drpda follower dia celah gigi je skrang ni terus da jadi 1825 followers.Mantap beb.bhahaha... sape bole challenge nk dapat follower mendadak camtu.hanis zalikha pun kalah la weh.

Kalo untuk pompuan  isu dara mmg la sensitif and x bole bawak main2.Si Milano plak pg sengal gila bgtau kt blog dia xde dara.salah langkah beb and skrang sume da tau ko xde dara apetah lagi maruah kan.

Tapi kalo ntuk lelaki la kan ape isu sensitif yg bole diketengahkan eh?aku pun macam nak try gak wat2 isu panas mane tau bole ke jadi famous macam Milano ni.Bole gak follower jadi beribu-ribu kan dalam masa berapa hari je.Mungkin isu isu sensitif kalo lelaki nk buat cakap dia xde teruna kot?bole x jadi panas macam si Milano ni eh?Ape pendapat korang?hehe

Ok sebenarnye saje je nak merepek2.Kalo jadi famous tp dapat malu watpe kan,famous tapi maruah tak terjaga.sedih wo.Rasa2 citer si Milano ni bile nak abis eh.Mcm mane dia nk bersihkan nama dia eh.Kita tunggu dan lihat je.Entah2 nt tetibe akan kuar citer pasal si Milano ni kat wayang.wah2 kalo smpai wat filem pasal dia mesti dia pun dapat royalti.X pasal2 jadi kaya.HAHA....

Ok da merepek da aku ni.Bile duk kolej camni la jadinye xtau nak watpe mule la tgok2 gosip ape bagai.yela nama pun xde keje kene la cari keje kan.skrang ni aku pg cari keje lain plak.ok chow!

12 comments:

fatin natasha :) said...

hai Datuk Jol. haha!

Nanti u buat la entry tajuk cmni 'Kesah ape aku GELAP' hahahha

Zul Idzham said...

memang datuk jol.kuang ajaaaa!u yg pttnye wat ape kesah aku banyak lemak.HAHAHA

fatin natasha :) said...

kuang ajaaaaaaaaa. rawr

Zul Idzham said...

ngaummmmmm!hahaha

fatin natasha :) said...

kesah ape aku rabun. HAHA

Zul Idzham said...

KESAH APE AKU BESAR.hahaha

fatin natasha :) said...

kesah ape aku tak reti bawak kete manual. HAHA

Zul Idzham said...

kesah ape kalo aku pelat.HAHA

fatin natasha :) said...

ni sangat kuajaaaaaaa

Zul Idzham said...

hahahah,give up?

fatin natasha :) said...

mls nk lyn je

Zul Idzham said...

hahaha,pape jelaaa :p