Wednesday 18 May 2011

TERBANG

Wuhuuu,x sabar nak terbang ke australia malam ni.nak pegi jumpa makcik and cousin2 aku kat sana sbb da lama gila x jumpa diorg.alang2 da pegi sana memang bercuti terus la citernye kan.aku stay sana dalam 7 hari so that means 26 aribulan baru aku ada kt malaysia balik.

Yg paling penting bila aku sampai kat sana je aku nak cari makanan diorg(x abis2 pasal makanan).konfem makanan kat aussie mesti best2.Aku dengar pakcik aku cakap kebab kat sana mmg besar gila b***(yg ayat blakang tu aku tmbah sendiri).aku da target nak makan kebab tu.hoho..aku tgh lapar ni sebenarnye tu yg asyik fikir pasal makanan je ni(kau bile penah kenyang jol?).huhu..

Tapi dlm 7 hari ni x dapat la aku nak contact dengan my dear(geli x?).nt sumpah rindu la.insyaallah harap2 kat sana bole la on9 and bole la chat kt fb or skype(pegi 7 hari je pun bukan sebulan).Kalo da rindu satu hari kire lama la weh.Sape yg bercinta mesti tau punye.hihi

Flight aku malam ni xtau la kul brape(teruk betul flight pun xtau kul brape) dan doakan aku selamat sampai kat sana okay.aku dengar kat sana tgh time sejuk.memang best ah en,aku da la suke sejuk2 ni.bole gak dapat udara lain sket sbb da bosan da kat malaysia yg asyik panas je(x la bermaksud aku x suke duk malaysia.hihi).

Okay da xde ape nak merepek.update pun sbb bosan je.insyaallah kalo xde pape aku beli la ole-ole untuk kawan2 aku(kalo bab ni sume da tersenyum lebaq).aku bawak balik koala dgn kangaroo nt jgn risau.haha...k la,aku pun da lapar nak cari makanan ntuk lunch.tak makan nt masuk angin perut susah plak.ok chow!Assalamualaikum

p/s:To Her,time i xde jangan nakal2 okay.I love you and will be missing you always  

4 comments:

Aisar Harith Zainuzzaman said...

beli kan kebab b***...kah3...

Zul Idzham said...

hahaha,nt da makan jgn lupe samak

Aisar Harith Zainuzzaman said...

paling..bg kanggaru goreng satu..!!!

Zul Idzham said...

siapppp!!