Saturday 14 May 2011

GLORY GLORY MAN UTD!!

Bile korang tgok entry konfem da tau aku nk citer pasal ape kan?da sah2 citer pasal BOLA xkan la nk citer pasal K-POP plak.Di sini aku nk bgtau yg akhirnye manchester united telah memenangi BPL(barclays premier league) season 2010-2011 dan juga telah memegang rekod dgn memenangi BPL sebanyak 19 KALI!Ulang suara 19 KALI!HAHAHA..ini adalah record baru dlm sejarah BPL dan MAN UTD sekaligus dapat title the greatest team in BPL.hua hua hua


Sebagai fans manu dah sah2 aku bangga gila dengan pencapaian ni en en en sbb man utd dah pun mengatasi rekod liverpool yg da menang BPL sebanyak 18 kali.bukan nak bangga dan bukan nak riak tetapi dah sah2 skrang ni MAN UTD adalah the greatest club in BPL.


Lepas ni Man Utd perlu berikan tumpuan untuk Champions League menentang Barcelona 28 May ni.Man Utd bole dpt kemenangan berganda kalo dpt kalahkan Barca nanti.Barca memang salah satu team yg terhandal kat Europe tapi aku x suke cara diorg main.Maksud aku bukan aku x suke permainan cantik short passing diorg cume aku x suke Barca ni kuat BERLAKON ataupun buat2 jatuh dan jugak bila berlaga badan sket mula nk buat2 sakit mcm kene tembak.sume tu semata-mata nak suh referee bg kad kepada pihak lawan.meh aku tunjuk video bukti yg barca kuat BERLAKON.




Awal2 video tu adebayor xde buat ape sgt pun tapi da buat2 sakit mcm ape je.menyampah aku.harap2 next game champions league barca vs man utd,tlg la main betul2 jgn nk berlakon sgt.all i want is a good game and not this silly act.Kepada fans barca jgn tersinggung sbb from my point of view,barca mmg kuat berlakon.game time lawan real madrid da byk tunjuk betapa barca main dgn penuh lakonan.cume messi je yg betul2 main dgn bersungguh-sungguh tanpa lakonan.I salute u messi!

Em cukuplah pok pek pok pek.So congrats to my team MANCHESTER UNITED for winning the BPL and hope next season menang la lagi ye.heee..im looking forward for the next game MAN UTD VS BARCELONA at Wembley stadium.Goodluck MAN UTD!  :D

3 comments:

Aisar Harith Zainuzzaman said...

betul3..sokong jol..haha..

Zul Idzham said...

yeahhhhh,sep sket!kalo pg surau tu doa2 kan la manu menang nt.hahaha :p

Aisar Harith Zainuzzaman said...

palingg....!!!!!!!