Tuesday 10 May 2011

KEPANASAN

assalamualaikum and hello yawww.skrang ni cuaca sumpah panas gila en.bangun dari tido je otak sumpah da menggelegak da sbb cuaca yg macam haram panas gila.aku kt umah siang2 xleh pasang aircond sbb mmg peraturan kene pasang aircond waktu malam je.so siang2 mmg aku pasang kipas jela dan mcm xde effect je kot.skrang ni mmg tghari je aku xnak kluar umah sbb panas gila unless kalo aku lapar and terpaksa cari makanan(kalo pasal makan sanggup je).

td aku pegi la lepak dgn member aku shisha2 kat barra shah alam.baru sekejap shisha aku da berpeluh campur pening sume(maklum la da lama x shisha msti la pening2 sket).yg kdai mamak ni bole plak biar kipas dinding tu menghala ke atas je then x pusing lgsung.da la panas gila pastu pesal la kedai ni x pusing kipas tu.tensen lak aku.yang lagi wat aku tensen meja da la basah pastu 8 kali da aku suh mamak tu lap then x jugak dia lap.bertambah tambah tensen aku(x abis2 tensen maklum cuaca panas) so terpaksa amik tisu lap sendiri.time nk amik tisu pun da mcm pentau da sket sbb shisha.hahaha

ha,pastu da nk balik aku tgok la kt jam dlm kete aku tu ada tunjuk suhu bumi.dia tunjuk suhu malam ni 31 darjah celsius(betul ke aku eja ni,main bantai je).What the f***.gila panas bai.kalo malam pun da 31 darjah celsius(lg skali main bantai je eja),kalo siang brape la agak2nye eh?mau rentung gak ah kulit aku ni(kulit aku da la x brape nk cerah).ura2 mengatakan kepanasan ni akan berlanjutan sampai minggu depan and dinasihatkan supaya jgn slalu buat aktiviti luar disebabkan cuaca panas ni.kalo terlebih terkena cahaya matahari possibility untuk kene cancer kulit sgt tinggi so berhati hati ye kawan2.so tu je la yg aku nk tulis.da xde ape nk merepek da.hee..chow!

2 comments:

hidayah said...

doa la byk2 ye , moga2 Allah turunkan hujan :)

Zul Idzham said...

ye betul2