Tuesday 3 May 2011

FULLMETAL ALCHEMIST

Drpd start cuti sem aritu skrang ni aku xde wat pape benda yg aku nak lagi contoh cam futsal sbb terpaksa balik kampung hari jumaat aritu smpai isnin baru balik.sumpah bosan bile balik kampung sedara2 sume xde.kalo diorg ada bole gak aku nak huha huha sembang2 sume.dah diorg xde so memang keje aku menghadap laptop tgok anime je la.nasib baik ada anime fullmetal alchemist ni bole la layan.satu season citer ni ada la dlm 51 episod.bile da start tgok memang terikot punye la nk tgok episod2 sterusnye.da abis satu season aku tgok pasni nk sambung season brotherhood plak.meh aku tunjuk gmbar cmne rupa citer tu.heee


citer ni byk citer pasal 'equivalent exchange'




Citer ni da lama da kuar dlm brape tahun tah.aku je baru nak tgok skrang.gila ketinggalan kot.aku suka dia punye quote bile dia cakap 'Man cannot obtain anything without paying a price meaning the price of giving the effort'.Ape yg kita nak harus la bersamaan dengan usaha yg kita lakukan.citer ni mmg bagi pengajaran yg byk kalo korang tgok so kalo rajin usha la anime ni.hee..em,aku dapat tgok anime ni pun sbb amik drpda member aku sbb dia ada download byk anime.pasni aku xtau la dia nk download anime ape lagi tp yg pasti nt aku nk usha anime2 yg best!hee

Psssst!ada selingan nk sket.saje nak cakap dalam2 bosan aku tgok anime ni ekceli aku tgh rindukan seseorang dan aku plan nak jumpa dia besok.x sabar nk lepak2,gelak2 dgn dia.my life would't be perfect without her(luahkan perasaan jap).ok da tu je nak citer.chow! assalamualaikum :)

2 comments: