Sunday 24 April 2011

WTH

sumpah aku bengang gila kt sorang minah ni nk citer2 buruk pasal aku kt orang lain.padahal ape yg kau citer sume bertentangan dgn ape yg ko wat kat aku dulu.Pastu ko nk cakap he change girls like he change change his clothes. lets wait until its her turn .ape hak kau nak cakap2 camtu?tetibe kau nk cakap tunggu aku nk dump orang lain plak.kepala ho*** la weh.ko tak kenal aku ko jgn nk judge aku la weh.kalo x puas dtg cakap dgn aku depan2 jgn nk citer2 kt twitter tu.aku x ganggu pun hidup kau apesal kau nk citer buruk2 pasal aku.ko ingat mcm ko baik sgt la kan nak citer buruk pasal orang lain.lagi berdosa la weh kalo ko buat mcm tu.ko xtau citer sebenar baik kau diam je x payah nk bising2 kecoh.


ops,ayat cam melampau lak tapi kesah ape aku.haha!


kepada kau makhluk tuhan yg x sedar diri dan x reti nak bersyukur,kalo kau baca ni aku rasa ko da bole dtg cakap dgn aku depan2.tu pun kalo ko berani la sbb aku tau sape salah sape yg betul skrang ni.aku sumpah benci orang cakap2 belakang aku tapi xpe la sbb dosa dia bukan dosa aku.

To my special one,i will love u until the end of my life insyaallah.Takdir dan jodoh sume di tangan Allah.Kita hanya perlu berusaha je.hee..ok da malas aku nak citer2 lagi.buat tensen kepala aku je.baik fokus kt satu lg paper final finance aku hari rabu ni..i have to score A for this paper to cover up my pointer.come on zul u can do it and i will have a great holiday this coming sem break!hee..kalo korang baik doakan untuk aku okay.Tuhan je boleh balas jasa korang nt.hehe..ok chow! assalamualaikum  :)

1 comment:

Naybella said...
This comment has been removed by the author.