Wednesday 4 May 2011

4 MAY 2011

helooo semua!harini aku nk update citer2 pasal semalam.So citer dia bermula mcm ni.semalam aku da plan dgn cik besha nak kuar pegi curve jalan2.kesian la kt dia xde org nk bawak jalan so aku la kene bawak dia jalan2.HAHA...sebelum tu singgah jap pegi beli coolblog kt tesco shah alam.sumpah sedap coolblog tu ouh!so mmg da plan nk lepaskan sangap minum benda tu so kitorg pun singgah la beli(padahal pastu minum x abis pun,bazir je.haha)

lepas da beli coolblog tu kitorg gerak petaling jaya plak sbb cik besha ni nak pegi bayar bil broadband plak(banyak songeh.haha) then lepas tu baru la gerak pegi curve.lama siot x jalan2 then sampai2 je da mmg usha wayang terus da and kitorang tengok citer Thor.citernye pasal anak kepada tuhan kilat Odin diturunkan ke bumi sbb melanggar perintah bapak dia.selebihnye korang usha la sendiri.Citer dia sumpah menarik!rugi kalo x tgok,tgok jgn x tgok.meh aku tunjuk pic citer thor tu(x sah kalo xde gmbar)


ni la hero citer Thor

okay ekceli bukan aku nk citer pasal movie ni.citer utama dia lepas aku tgok movie ni.hee..okay lepas tgok movie kitorg da memang lapar gila.cik besha pun da memang dari pagi x makan konon diet la(padahal bangun pun lambat).da lapar ape lagi pegi cari makanan la then kitorg pun decide nk pegi makan meatball kat IKEA.wuhuuuu..first time kot makan meatball kat situ(ok sila panggil aku noob) and kitorg beli 15 ketul kongsi pun da cukup kenyang da.rasenye cik besha makan lg banyak dari aku sbb dia lapar sgt kot.hee

ok acara kemuncaknya bile aku nk propose kat cik besha yg aku nak serius dgn dia(in relationship bak kata fb.haha).bile aku nk propose mula la nk gelak2 karang dengan aku2 gelak langsung x jadi ape.aku da agak da so mmg aku da plan nk bagi dia something iaitu necklace(harga adalah rahsia).aku cakap kalo dia accept necklace tu maksudnye dia accept proposal aku.pastuuu jeng jeng jeng,dia accept la proposal aku tu smbil blushing2(konon2 je blush) tapi masalahnya dia ada allergic plak dgn rantai bukan emas tapi nk wat cmne asalkan dia da terima proposal aku pun da cukup happy da.dia bole la pakai tapi ntuk kejap2 je.xpe i faham ye.sori la xde gmbar nk tunjuk rantai tu sbb lupe nak snap.heee

last but not least i want to say that i love u so much and hope that we can stay together forever.i am sincerely in love with you and hope you feel the same way too.i will remember this date 4 May 2011 <3

5 comments:

fatin natasha :) said...

haha perlu ke cerita pasal allergic tuuuuuu! grr. haha i love this entry tho, iloveyoutoo ♥

Zul Idzham said...

heee,bior le nk citer.love u three four five.haha ♥

Reen said...

Congratssssssssss Jol!

Zul Idzham said...

hahaha,thanx geng spek ku yg sama2 comel :)

alwani kamarudin said...

congrates ;)