Saturday 9 April 2011

AKTIVITI HARI INI

Entry aku je da mcm tajuk karangan budak darjah 6 -__-" .Aktivi aku arini stakat kuar dgn bestfriend aku pg potong rmbut dan skrang rmbut aku da kemas la sket ala2 korea cmtu(sumpah bajet).Yela final pun nk dekat da karang rmbut panjang2 mau xleh masuk dewan periksa plak pastu pak guard mula la sebok2 nk kuarkan surat saman tu.haish menyampah gila(tetibe nk emo pehal lak aku ni).

Ok then kul 9 malam tadi tgok AF 9 plak(ni bukan aku yg nk tgok eh,mama aku yg bukak).Sumpah cam bosan je pelajar2 AF ni nyanyi.Baik bg mikrofon tu kt aku bg aku nyanyi(eceh bajet suara sedap sgt je).Ada la sket2 yg sedap didengar tu pun aku da menguap 8 kali kot.Baik tgok Maharaja Lawak lagi bagus.Boleh gak gelak2 terguling-guling lagi2 bila Jozan,Jambu,Sepah dgn Nabil yg perform.Sumpah lawak gila dowh diorg.Memang salute ah diorg sume tapi lepas ni da tak dpt nk tgok da sbb da x bersiarang kt astro primang(ckp terengganu skett,haha tetibe je).Takpe la nt tgok je la ulangan kt youtube pun bole la.huhu..

Untuk penutup kata(kan aku da kata mcm karangan budak darjah 6),esok aku da nak kene balik ke pilah.aduh kejap je dpt balik rumah da kene balik pilah da esok.Nasib aku tak drive sorang2 kalo x konfem ngantok punye time drive.Slalu kalo aku drive sorang memang melalak je dlm kete tu nk kasi x ngantok.Kete lain tgok aku ingt aku ni gila dgn ekspresi muke lagi nyanyi2 sume.bersungguh-sungguh sangatt.hahaha..ok la byk sgt da tulis ni.karang mau muak followers aku baca(bajet cam ramai je followers).ok chow!

3 comments:

Anonymous said...

balik dgn ehem le tu , amboiii babab karang . haha

fatin natasha :) said...

sape ehem ehem tu huda? HAHA

Aisar Harith Zainuzzaman said...

untgla da ade blog..haha,,