Monday 11 April 2011

SERABUT

Aduh,gile serabut minggu ni.Sok malam ada dinner then khamis pulak ada test insurans dgn presentation insurans.Da la assignment insurans satu hape pun x buat pastu da kene present khamis.omaomaomaigosh(cam gedik ah plak),ni la padahnye wat keje last minit ye kawan2  -__-"

Then Jumaat plak ada solat jumaat(memang la jumaat ada solat jumaat,apebenda aku merepek ni).Takde2,Jumaat plak aku ada quiz finance lagi.bile aku nk cari masa nk study insurans then study finance plak.Pastu Law plak aku x prepare lagi untuk final.Sumpah kelam kabut da skrang ni.Siapa yg ada masalah mcm ini sila angkat tangan mcm saya(lenggok tangan usop wilcha).



Rasa nk jerit mcm ni bole x?huhu


Ok skrang ni da x bole nk main sgt2 da final pun nk dekat.Xleh nk blogging,fb-ing dan sleeping byk2 pasni(sume benda ni aku rasa mcm susah je nk elakkan).Skrang ni aku mmg kene push up diri aku untuk final ni je then da da cuti.wuhuuu part cuti yg seghonok gila ni.X sabar nk pg bercuti ada la satu tmpat.Takpe nt aku update blog aku gtau lagi.hihihi...Ok da2 aku nk out nk study untuk test final mandarin.Chow!

1 comment:

hidayah said...

poyo jee. haha