Friday 8 April 2011

FIRST ENTRY

hmmm,apa patut aku tulis untuk first entry aku ni.sumpah cam pelik sbb x penah nak tulis benda2 cmni.da la diari pun x penah ada tup2 terus wat blog(ekceli ada kene mengena x?ntah2 ada je orang yg hebat wat blog sebelum ni x penah wat diari).okay aku da mula merepek sbb xtau nak tulis ape.aku saja je nk start blogging sbb da bosan sgt dgn aktiviti yg bosan lagi2 time2 study ni.at least ada gak keje lain selain fb-ing,sleeping,eating,futsal-ing,mandi-ing,dan sleeping balik(rasanye ape yg aku tulis tu xde kene mengena dgn study lgsung).hahaha..harap2 usaha aku untuk terus update blog berhasil.jgn separuh jalan aku da stop then smpai lupe password blog.sumpah noob kalo camtu -__-"  .so,this is my blog ye kawan2.do follow my blog yg x seberapa ni.cehh rendah diri.bajet gila.hahaha   ;)



saya budak baru belajar jd sila beri tunjuk ajar :)

No comments: