Sunday 2 October 2011

CUTI SEM. WOOT WOOT!

Jyeahhhh, akhirnye da masuk bulan Oktober yg dinanti-nantikan. Blog ni pun da x ber update sejak bulan Ogos sbb saje je nk update bulan Oktober ni. Sbb ape aku nk update bulan ni? Sbb sukati aku la!huahuahua Lgpun bulan Oktober ni da masuk cuti sem.weee~

Tinggal lagi satu paper je ntuk di setelkan dan Klanggg, here i comeeee. Paper last aku ni paper investment dan terpaksa struggle sbb carry mark aku rendah je. adoi sedih betul. Aku xnak salahkan lecturer tp aku tetap gak nk salahkan sbb suke bagi assignment sambil lewa smpai aku xtau assigment 1, 2 dan 3 yg mane satu. So harini dan besok adalah hari ntuk aku bermati-matian dengan investment dan masuk ke medan perang! ceyy semangat lebih aku ni.

Sbenarnye xde nk update ape sgt. Aku update pun sbb terlampau bosan petang ni dgn member2 aku sume x reti2 nk bangun dri tido. Baru buat paper HR, blum wat paper investment lagi. Tah2 8 taun tido lepas abis paper inv. haaa makan bantal tu ye kawan2. Nt nak study investment aku kejut.hehe

Sebelum mengakhiri ucapan, nah aku bg pantun ntuk korang


Kalo lapar makan roti banjir,
Tapi jgn lupe kuah kari ikan,
Final sem 5 hampir berakhir,
Time cuti sem jommmm bercuti sakan.


Sekian terima kasih. Kbye  :D

P/S : Pantun tu aku pajak je. Agak2 bole jadi mcm A.Samad Said tak?hehe

6 comments:

fatin natasha :) said...

boleh jadi dato' samy vellu kot. kuikuikuikui :D

Zul Idzham said...

Ur comment will be deleted because of abusive words

fatin natasha :) said...

huahuahuahua
eh apsal ade je lagi comment tu? sayang eah nak delete? :D

Zul Idzham said...

ok pasni serius delete :p

AmirhAzimzAbidi said...

teruskan usaha..

Zul Idzham said...

baiklah encik amir hazim!