Sunday 29 May 2011

7 DAYS

Tak banyak aku nak tulis arini.Aku cume nak letak gambar je sepanjang 7 hari aku bercuti kat melbourne.Besok da nak balik Pilah plak,rasa cam xnak balik sana je.Nak bercuti lagiiiii.lagi best kalo bawak ehem2.HAHA...

OK DAH NGARUT.Jom usha gambar :D



with my mother :D



punggung sexy aku and cousin.kalah patung.haha :p


my cousinsss


ce teka aku yg mane satu?hee


anak buah aku yg comel gila!


maksu aku dan anak2nye


eceh,mama ye2 cam brani nak pegang.haha


ni da mmg masuk air da.dari kiri-akak ipar,akak aku dan aku.hihi


the city


mane plak dtg dinosaur


wuu,mmg best kene api panas time2 sejuk


x kacak.jgn tgok

depan windmill


kangaroo ni lagi comel dari aku.damn!


Gambar2 ni baru 4% drpda total gambar yg ada.Kalo nk letak sume memang tak la kan.Gile ape.So ni je la gmbar2 yg aku nak tunjuk.Korang nilai sendiri rasa2 best ke x pg bercuti kat melbourne.Kalo rasa best aku suggest gerak2 skrang!hehe..ok chowwww.Assalamualaikum

7 comments:

Reen said...

Untung laaaaaa~! Haha

Zul Idzham said...

haha,jom g sana weh! :p

fatin natasha :) said...

lagi best bwk ehem2? sape ehem2 tu? :D

btw, gmba2 ni sume cantik okay, why dun u buat large size? puas cket tgk. hehe

Zul Idzham said...

ehem2 tu ada la mane bole gtau u.rahsia.hahaha

large size x besar sgt ke nt?

fatin natasha :) said...

fine, dgn i pon nak rahsia en.
oh large size okay lah u, tak besar sgt. baru puas tgk. :)

bella hamzah said...

uhhh baby tu sgt comel... dia duduk sorg kat atas daun... hahaha gambar zul punya byk.. baby tu jugak dapat puji :p

Zul Idzham said...

hahaha,xpe da biasa da.mmg dia comel gila kot.relax je duk kt daun tu so snap jela pic dia.heee