Wednesday 13 April 2011

DINNER DAN BOLA

Malam semalam memang malam yg terbaik sbb ada dinner UiTM yg di organise kan oleh student2 BMA sendiri.sumpah gempak beb dinner malam tadi dgn performance last minute call(band BMA sendiri).biar aku tnjuk pic yg menggambarkan kegembiraan aku time dinner semalam.hee


aku,Hassan dan Roy


Along,Umie dan malas nk gtau sape blah kanan tu.hee


My board of committe.cewahh


Alamandanian hotstuff.HAHA


Abg2 Kacak


sblum bertolak


Muka lapar


Me and Cik Besha.HAHA


Ok da nmpak muka kegembiraan yg terserlah kan.so xyah nk cerita panjang sgt.malam tu mmg sgt best dan havoc!wuhuuuu!

Then da abis dinner terus gerak tgok bola dgn kawan dan jugak Cik Besha ke KP corner.Seronok membahan Cik Besha smlm sbb dgn selamba dia pakai dress pegi KP tu tgok bola then ape lagi memang sume org pandang la citernye.da la u tu be***.tetttt jgn maraaa.heee...Nasib baik Manu menang lawan Chelsea semalam ouh(ape kene mengena tetibe tukar topik)haha.selepas chelsea kene ayam semalam dgn aggregate 3-1 bertmbah-tmbah la kegembiraan aku.yeahhhhh...Ok da smpai sini jela aku nk citer.idea aku ni bukan bole pakai sgt kejap je da kering xtau nk tulis ape.k la chow!

4 comments:

fatin natasha :) said...

macam bodo! apsal nama i cik besha plak! tukaaaaaaa sekarang! skg skg skg! replace with cik sha comel. hee :D

Zul Idzham said...

hahaha,no way!!nama tu da ckup comel okay.x perlu nk ubah da.hoho

fatin natasha :) said...

i pon dah cukup comel, tak perlu nk buat nama cmtu! grr :D

hidayah said...

ehem2 :D
tak perlu nk berpaling tadah lg la korg ni, uhuhuhu